zeldathemes
I am
the very best
HOVER

This? Here? Yeah, nothing.

»
2srooky:

124:

photosynthesis… hacked

*stares at the sun* we’re in.

2srooky:

124:

photosynthesis… hacked

*stares at the sun* we’re in.

kaisergeiser:

moriahari:

HOLY SHIT

That escalated way too fucking quickly.

dollartreemakeup:

This is literally my most favorite video on the internet

iwillbeatbpd:

Fuck yeah to the kids who feel like they’re dying inside but still gather up the strength to roll out of bed, get dressed, and leave the house. You are strong and beautiful and worth so much more than you know. 

  #important  
  #tweets  
lokisspy:

what a deal

lokisspy:

what a deal

friendly reminder that famous viner curtis lepore is a rapist.

funquisitor:

being a fan of something and having a crap fandom is like standing in the middle of a party and everyone is loud, obnoxious and rude and occasionally spits acid in your face but your friends are there, the music is excellent, and there’s lots of food, and there’s great wifi so you don’t really wanna leave so you kind of just stand there going

image

  #superwholock  

sirpastydick:

hilarydank:

how am I supposed to eat this ass without my drink?!

image

dodie-snk:

luck-ethan-charms:

dodie-snk:

pls mom don’t hate me

The content of this comic is heartbreaking but the art style is kinda hilarious. Could you please tell me what to feel?

Actually me too, I find this heartbreaking and hilarous at the same time this is so weird.

partymanyeah:

say no to the drugs so you can tell time in correct way friends

partymanyeah:

say no to the drugs so you can tell time in correct way friends

hazelsoxygen:

"so what do you want for your birthday?"

barnes and noble giftcards please please i promise you its not an ‘insincere’ gift like i will love you to the moon and back if you give me money for books bless your soul

florathefangirl:

you know what?

im not gonna listen to leaked hesitent alien

i will wait patiently until it is officially released

i encourage other people to do the same

show gerard some respect

  #tattoos